Księga Znaku

Księga Znaku jest zestawem zaprojektowanych wzorców oraz odpowiednich reguł, które mają budować pozytywne wyobrażenia o uczelni oraz utrwalać je wśród studentów, pracowników, partnerów i kontrahentów, tworząc konsekwentnie tożsamość wizualną uczelni. Określa dozwolone sposoby wykorzystywania logo ZUT. Stosowanie KZ przyczyni się wykreowania jednolitego i przede wszystkim rozpoznawalnego wszystkich kręgach społecznych wizerunku nowo powstałej Uczelni.

Na Księgę Znaku składają się:

  • logotyp uczelni
  • kolorystykę stosowaną w systemie
  • typografie dekoracyjne
  • akcydensy (ulotki, broszury informacyjne, plakaty, koperty, etykiety)
  • ogłoszenia prasowe
  • stoiska targowe
  • druki firmowe (listowniki, wizytówki, raporty, faktury)
  • materiały reklamowe (odpowiednio oznakowane)
  • materiały drukowane dla celów public relations
  • identyfikatory pracowników
  • flagi
  • tablice i tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe